پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

پاکان پلاستکار

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 19 مهر 1400/ شماره 377
رقابت پ پ ها فروکش کرد،رُشد آرام دلار نیمایی،ادامه اُفت دلار صرافی،جزر و مد قیمت های بازار،رکوردشکنی برنت ادامه دارد،بورس تهران مثبت شد،

 رقابت پ پ ها فروکش کرد
امروز مطابق دوشنبه هر هفته پ‌پ ها و پی وی سی معامله شدند و رقابت ها نسبت به هفته گذشته روندی کاهشی داشت. به دنبال افزایش 1,500 تومانی قیمت های پایه پ پ نساجی، رقابت خریداران این گروه کاهش یافت و از 1 تا 21 درصد در هفته گذشته به قیمت پایه و نهایتا 15 درصد رقابت، رسید. رقابت های پ پ شیمیایی نیز کاهشی بود، معاملات این گروه که هفته دوم مهر تا 22 درصد بود امروز به زیر 10 درصد رسید. اما در مقابل رقابت خریداران گروه پ پ فیلم افزایشی بود و با رقابت های بین 38 تا 56 درصد معامله شدند. 

رُشد آرام دلار نیمایی
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 11 مهر تا دیروز 91 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز با کمی رُشد، به 23 هزار و 321 تومان رسید. اختلاف میانگین هفتگی دلار نیماییِ نسبت به دلارِ قیمت های پایه‌ی دیروز، 17 تومان افزایش است. میانگین روزانه امروز نیز در کانال 23 هزار و 300 تومان بود.

ادامه اُفت دلار صرافی
دلار صرافی ملی که روز گذشته با 404 تومان کاهش، 26 هزار و 892 تومان قیمتگذاری شد، امروز شروع معاملات را بدون تغییر نسبت به دیروز آغاز کرد اما در ادامه به روند کاهشی خود ادامه داد و در مجموع با 101 تومان اُفت تا ساعت 15.30، هر دلار آمریکا، 26 هزار و 791 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم به کاهش ادامه داد و به 27 هزار و 400 تومان رسید.

جزر و مد قیمت های بازار
علی رغم کاهش قیمت دلار، امروز قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش بود. در گروه پرمصرف نایلون و نایلکس، سنگین بادی و سبک فیلم کاهشی و در مقابل سنگین تزریقی و سبک خطی روندی افزایشی داشتند و بین 100 تا 700 تومان افزایش را رقم زدند. در گروه پ پ نساجی، به رغم افزایش قیمت در ساعت شروع کار بازار، با نزدیک شدن به ساعات پایانی بازار، قیمت ها متعادل شد و به نرخ های دیروز، برگشت. 

رکوردشکنی برنت ادامه دارد
نفت برنت که معاملات امروز و هفته جدید را با 83 دلار شروع کرده بود، در ادامه با 2 دلار و 21 سنت افزایش به 84 دلار صعود و رکورد جدیدی را ثبت کرد. نفت آمریکا هم از مرز 82 دلار گذشت. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 84 دلار و 60 سنت.

بورس تهران مثبت شد
بورس تهران که از ابتدای هفته کاهشی بود امروز اما افزایشی شد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 1 هزار و 868 واحد افزایش به 1 میلیون و 457 هزار رسید.


ویکی پلاست| مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 0%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟